با ما بیست فکر کنید...

صفحات رسمی ما در مجازی کمکی برای موفقیت شما

با ما بیست فکر کنید...

صفحات رسمی ما در مجازی کمکی برای موفقیت شما


📰 درهمه ی مقطع ها
📚📙 #انواع_سوالات
📚📙 #انواع_کتاب_های_کار_و_گاج_و_کلاغ_سفید_و...
📚📙 #برای_همه_رشته_ها ◀◀◀ #کاردانش_و_فنی_نظری+
📚📙 #انشا،تحقیق،پاورپوینت،ماجراهای من و درسام همه ی رشته ها و...❤❤
برای درخواست کتاب و... به ایدی مراجعه کنید @Pishi6sm
کانال ما در تلگرام: @GamBeGam_96_97

بایگانی

انشا،موضوع:مادر(به نام مادر)

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

بنام مادر:

مادر یعنی دلسوز و بی قرار،مادر یعنی امید در سختی ها،مادر یعنی رایحه خوش گل ها ، مادر یعنی تمام وجود ما.


ای که همه جا هستی و بوی تو ارامش بخش دلهاست . ای که پادشاهان قدرتمند گدای دستان تواند ای کسی که بهشت بی صبرانه مشتاق توست . بگو چگونه ستایش جان سوزی هایت را بکنم  ،بگو چگونه شب هایی که در خواب ناز بود و تو بیدار ماندی را جبران کنم ،بگو چگونه دوایی باشم بر درد های زندگی ات .

ای مادرم بدان تا تو به بهشت نروی به بهشت نمیروم بدان پس از گذشت سالها ،سال مهرت در دلم جاری میماند .


دوستت دارم.

اشک های گوشه چشمت را هنگام موفقیتم دوست دارم ، نگاه مادرانه ات را هنگام جدایی دوست دارم و تا ابد محتاج دستانت هستم ، محتاج دستانی که سرم را نوازش میکرد ، محتاج دستانی که پارچه خنک بر پیشانی ام نهاد . حتی محتاج آن دستانی هستم که سیلی بر صورتم نهاد و راه بدو راست را به من نشان داد.


ای مادرم ، ای کسی که هر چه گویم تلافی جانسوزی هایت نمیشود .ای کسی که اوردن نامت پر افتخار تر از قهرمان شدن در جهان است به خاطر تمام خوبی هایی که در حقم کردی و نادیده گرفتم مرا ببخش .


         قسم بر جامه پاکی که از عشقت به تن کردم 


      که تا جان در بن دارم فراموشت نخواهم کرد 




تقدیم به آنی که بهشت را در زیر گام هایش گسترانیدند.❤❤

  • علیرضا غلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی