با ما بیست فکر کنید...

صفحات رسمی ما در مجازی کمکی برای موفقیت شما

با ما بیست فکر کنید...

صفحات رسمی ما در مجازی کمکی برای موفقیت شما


📰 درهمه ی مقطع ها
📚📙 #انواع_سوالات
📚📙 #انواع_کتاب_های_کار_و_گاج_و_کلاغ_سفید_و...
📚📙 #برای_همه_رشته_ها ◀◀◀ #کاردانش_و_فنی_نظری+
📚📙 #انشا،تحقیق،پاورپوینت،ماجراهای من و درسام همه ی رشته ها و...❤❤
برای درخواست کتاب و... به ایدی مراجعه کنید @Pishi6sm
کانال ما در تلگرام: @GamBeGam_96_97

بایگانی

انشا،موضوع:اگر رئیس جمهور شم...

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ق.ظ


سخن خود را بانام ان یگانه کردگار هستی اغاز میکنم که در عدالت و حکومت وی حق پابرجاست.

از مَعاصر قدیم تا کنون هر کشوری دارای یک حکمفرماست که در رأس کلیه امور کشوری قرار دارد،در کشور ما نیز پس از مقام معظم رهبری،مهم ترین و بالاترین مقام،ریاست قوه مجریه،یا رییس جمهور است.

مادام که چشمانم را باز کردم تا عمق حیات را در زندگی‌ام دریابم ناگاه بی عدالتی و بی لیاقتی مسئولان کشورم را مشاهده نمودم وانگه با خود عهد کردم که اگر کردگار بر من عمری بخشد و بتوانم تحصیلاتم را به اتمام رسانم،خود را به عنوان رییس جمهور اعلان دارم تا بخشی از مشکلات کشوری را رفع کنم.

اری،ارزویی با خود دارم و با خویشتن عهد کرده‌ام،اگر چرخه روزگار وفق مردام بچرخد،کشور را از هیاهو نجات بخشم،با انکه رؤسای جمهور را مشاهده میکنم وانگه،بد قولی انان را در انجام فرائض و برنامه‌هایشان نظاره گر میشوم،اما میخواهم رییس جمهوری باشم که به دور از کرسی مقام،همواره همگام با مردمانش باشد و خویشتن را با نوع معیشت انان همسو کند.

کشور را به اوج خواهم رساند وانگه که در من قدرتی بیشتر از احساسم و وجدانم نباشد.واین ارزوی من است که با برگرفتن چنین مقامی در زمینه کشور داری مؤثر واقع شوم.....

  • علیرضا غلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی